неделя, 27 юни 2010 г.

Началото

Това ми се случи през 1993/1994 г. когато прочетох книгите на Лиана Антонова,
като прочетох, че тя пише чрез автоматично писане и говори с учителя Мороа.
Като,че ли наистина една божествена искричка ме повлияла от нейните книги.
Помислих си - "защо да не мога и аз като нея" - и реших да опитам.
Най-напред сложих ръката си с химикалката върху белия лист и без да я натискам, реших да започна. И се получи. Ръката бавно и плавно започна да ми изписва буквите:
Говори дух Мороа - /защото нали Лиана Антонова с него е говорела/ - това продължи няколко месеца. Но жалко,че първите разговори не ги пазя,защото бяха и на хвърчащи
листове. Поизплаших се,но като го помолих да ми се покаже,той ми отговори че ще ослепея,защото е в много силна блестяща светлина /ако беше от лошите духовни сили - щеше да ми се покаже и да ослепея/ - но когато реших да го помоля да ми се покаже, беше започнал май вече да ми пише Говори Иеова /защото аз вярвам в Иеова/. И когато ми попадна книгата на Едгар Кейси - Можете ли да си припомните миналите си животи - през 2004/5 г. тогава реших да го попитам за прераждането и душата - дотогава наистина не бях чела такива неща въпреки,че бях купила томовете на Платон /Диалози/ и не бях обърнала внимание за информацията за душата и прераждането,защото тогава
още не ги разбирах тези неща /бях ученичка тогава/. Но сега започнах да разглеждам неговите Диалози със Сократ. Моят духовен учител Иеова ми отговори,че съществуват
превъплъщенията и да разговаряме по книгите на Елена Блаватска /аз нея не я познавах,
не я знаех,бях чела само за Елена Рьорих и Николай Рьорих,че са били в Шамбала и
когато я видях снимката по Интернет за Елена Блаватска и близките ми казват,че съм
приличала на нея,реших да го попитам тогава и той ми отговори,че нося нейната душа и да разговаряме по нейните книги като "Тайната доктрина" и "Разбулената Изида" и други. Във форума БГ Наука са решили,че съм силно повлияна от тази книга на Едгар Кейси. Но аз връзката я имам по-рано от тази книга.Също така моят духовен учител Иеова ми каза,че да разговаряме и по Библията и по другите свещени митологични книги,които да информират за сътворението на света въобще. Аз сама никога не бих започнала да разговарям по тези теми,защото като започнах работа по бай Тошово време, правех даже Критика на религията и не вярвах в бог или боговете,бях много силна атеистка, както тогава по онова време разбира се. Но когато започнах да я имам тази връзка с моят духовен учител Иеова започнах да вярвам в духовните сили. Всеки на когото му се случи това нещо ще повярва. Най - напред ми каза,че съм била френската принцеса Изабел,дъщерята на френския крал Филип Хубави,и Атинянката Таис /по времето на Александър Македонски/,същата която също е ходила да търси истината по храмове и манастири в древен Египет и древна Индия,и която също като Елена Блаватска ходила да търси истината по храмове и манастири и които и двете не обичала лъжата, както и аз също най-много мразя лъжата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар