сряда, 30 юни 2010 г.

Разговори с моят духовен учител Иеова по първата книга "Можете ли да си припомните миналите си животи" от Едгар Кейси

Тълкуванията на Кейси заявяват много ясно,че причината за нашето сътворение е желанието на Господ за другарство и изразяване /5749-14/
Отговор от моят духовен учител Иеова - Да аз искам аз Иеова твореца да сте ми приятели вие хората,но когато направя рая на земята,когато аз избера кои ще бъдат приятели с мен. Не сега.
На много християнски вероизповедания,в тълкуванията се казва,че човешката душа е създадена по Божи образ и подобие.
Отговор - Да така е вие хората имате като моята душа.
На много хора в тълкуванията се напомня,че Бог е у тях и могат да общуват с него.
Отговор - Не е вярно как може да съм във вашите души.Аз в момента в настоящето не
общувам с никого само с теб.
/с мисъл го питам с други не така ли?/
Отговор - Да няма други.
/пак го питам с мисъл/
Отговор - Да стига вече си ме питала.
Тук материалите на Кейси много се съгласяват с широко разпространената както на
Изток,така и на Запад религиозна традиция. Простичко казано"Бог е любов" /1942-3,
както и в много други отпратки/.
Отговор - Да аз съм любов и вашият живот на хората трябва да изразява любов.
Блажени са кротките и смирените. Блажена си ти дето не се даваш все още на
мъжете...
...Нашата планирана роля,както често се казва в тълкуванията,е да бъдем "в другарство със Съзидателните сили /фраза от тълкуванията,която често се използва за обозначаване на Господ/. Защото,целта е всяка душа да бъде създател заедно с Бог /4047-2/.
Отговор - Да така е,аз Бог Иеова твореца искам да бъдете съавтори с мен не само да общувате с мен но само като създам рая. Не в сегашните земни години. Но на земята ще бъде рая никъде другаде. - 22.12.2006 год.

Няма коментари:

Публикуване на коментар